Udostępnij

Jeden handlowiec dokonał od razu sprzedaży, która zamknęła się zamówieniem na ponad 90% całkowitych kosztów szkolenia!

Opowiem każdemu, jak to było…

Najpierw było pierwsze zaskoczenie: koszt 3-dniowego szkolenia Pana Karola Fronia wydał mi się zbyt duży, a nawet śmiało mogę powiedzieć, że na tamten czas sam zacząłem zastanawiać się, czy warto jednak w to inwestować. Jednym słowem: nie było drogo. Było BARDZO DROGO (jak za 3 dni…).

Kolejnym zaskoczeniem było to, że faktura proforma nadeszła tydzień przed zaplanowanym terminem i trzeba było ją zapłacić od razu z góry. W naszej branży 30 dni termin płatności „po” to standard.

Trzecie zaskoczenie, a raczej obawa, była w trakcie całego pierwszego dnia szkolenia. Pan Karol opowiadał o zupełnie niepotrzebnych (moim zdaniem) barierach mentalnych każdego człowieka, podświadomości, nawet zrobił handlowcom seans medytacji. Pomyślałem pod koniec dnia, że chyba sam zacznę robić szkolenia – jakieś ogólnikowe tematy są poruszane, a przecież mi chodziło o to, by handlowcy zaczęli profesjonalnie pozyskiwać klientów przez telefon. Wątpliwości było więcej niż nadziei, że to szkolenie cokolwiek nam da.

Drugi dzień szkoleń był już bardziej ciekawy, bo omawiane były konkretne techniki, najczęstsze błędy popełniane przez niedoświadczonych handlowców podczas wykonywania tzw. „zimnych telefonów”.

Ale to wszystko nic w porównaniu do ostatniego, trzeciego dnia szkoleń.

Wydarzył się naprawdę jakiś cud.

Do dziś nie wiem, jak to Pan Karol zrobił, ale nasz dział handlowy nie tylko z wielkim entuzjazmem zaczął obdzwaniać nowych klientów, ale pozyskiwać realne zamówienia. To, co przez ponad rok czasu nam nie udawało się zrobić, nagle okazało się bardzo łatwym zadaniem. Trzeciego dnia jeden handlowiec dokonał od razu sprzedaży, która zamknęła się zamówieniem na ponad 90% całkowitych kosztów szkolenia. Dwóch innych handlowców pozyskali w sumie 5 realnych zamówień na kolejny tydzień, a u najlepszego handlowca Piotra konwersja wyniosła aż 70%!!! Czyli na 10 zimnych dzwonków – tylko 3 osoby odmówiły.

Powiedzieć, że jestem zadowolony, to tak jakby nie powiedzieć nic.

Z całego serca i z pełną odpowiedzialnością polecam szkolenia Pana Karola Fronia. Jeżeli ktokolwiek chce porozmawiać w tym temacie ze mną – kontakt udostępni Pan Karol.
Bądź mailowo: vitali@neonica.pl

POLECAM! POLECAM!! POLECAM!!!!

Zobacz referencje w pdf