Kim jesteśmy?
Od 2010 roku budujemy biznesy, które rosną szybciej niż konkurencja. Pomogliśmy ponad 60 branżom zwiększyć sprzedaż, a nasze call center biło rekordy w Polsce. Inspirujemy, edukujemy i dostarczamy narzędzia, które naprawdę działają. FROŃ Energy to efekt pasji, doświadczenia i pracy z najlepszymi – skuteczność mamy we krwi.
Nasza misja
Pomagamy firmom wchodzić na wyższy poziom. Dajemy konkretne narzędzia, wiedzę i wsparcie, żeby sprostały wyzwaniom rynku i wyprzedziły konkurencję. Wierzymy, że sukces to nie przypadek, tylko efekt ciągłego rozwoju i odwagi w działaniu. Naszym celem jest tworzenie strategii, które działają dziś i przygotowują biznesy na jutro.
Dlaczego branża energetyczna?
Bo tu dzieje się wszystko. Energetyka to rynek, który nie stoi w miejscu – rachunki rosną, technologie się zmieniają, a firmy szukają oszczędności. To idealny moment, żeby działać w branży, która ma przyszłość i daje realne możliwości rozwoju. My znamy ten rynek od podszewki i wiemy, jak pomagać firmom oszczędzać, optymalizować i wygrywać.
Klika faktów o nas
- Od ponad dekady pomagamy firmom wygrywać. Widzieliśmy już wszystko, od wzlotów po kryzysy, i wiemy, jak zamieniać problemy w sukcesy.
- Za nami ponad 9 000 000 rozmów w call center, które zmieniały wyniki i budowały zaufanie największych marek w Polsce.
- Zdobyliśmy dla naszych klientów ponad 100 000 nowych kontraktów. Tak, przez telefon. Mamy na to sposób, który zawsze działa.
- Zarządzaliśmy zespołami większymi niż niejeden korporacyjny dział. 5000+ pracowników i mnóstwo doświadczeń, które teraz wykorzystujemy dla Ciebie.
- Nie tylko mówimy o zmianach, ale je tworzymy. „Firmowe Rewolucje” to nasz autorski projekt, który inspiruje i rozwija biznesy na zupełnie nowy poziom.
- FROŃ Energy to nie tylko firma. To pasja do działania, zamiłowanie do konkretów i przekonanie, że biznes ma być efektywny, a nie tylko efektowny
Karol Froń, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży i przywództwa. Założyciel marki FROŃ Energy, która rewolucjonizuje branżę energii elektrycznej w Polsce. Od 16 lat aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w korporacji zarządzał grupą 140 pracowników, a w swoim biznesie wyszkolił 80 menadżerów sprzedaży. Wizjoner i Pomysłodawca Filozofii Życia o nazwie „Infinity Soul”. Jest to holistyczny system rozwoju osobistego, oparty na przekonaniu o nieśmiertelności i nieskończoności ludzkiej duszy. System ten zakłada, że każdy człowiek przechodzi przez kolejne wcielenia, zbierając doświadczenia i odrabiając lekcje z poprzednich wcieleń. Celem „Infinity Soul” jest wspieranie jednostek w dążeniu do rozwoju i doskonalenia duszy, tak aby po śmierci móc awansować na wyższy poziom w kosmicznym uniwersytecie.
- Wydobywa z ludzi osobisty potencjał, zmienia mentalność finansową i wskazuje najkrótszą drogę do osiągnięcia życiowego sukcesu.
- Zatrudnił 5000 pracowników i jak sam mówi "wystarczy mu 5 minut rozmowy by ocenić jakie problemy ma przedsiębiorca i co powinien zrobić by zacząć zarabiać więcej".
- Autor 7 książek, wykładowca akademicki, twórca modelu sprzedaży autentycznej OK SPRZEDAŻ i systemu budowania zespołu handlowego za pomocą modelu Dream Sales Team.
- Miłośnik prepperingu, futurologii i holistycznego rozwoju osobistego.
- Szkoli praktycznie ze sprzedaży w blisko 60 branżach, znany z ostrego języka i nietypowych, ale arcyskutecznych metod pracy z ludźmi.
- Szkoli rocznie przez ponad 200 dni w firmach z każdej branży i gwarantuje 100% skuteczności.
Karolina Froń, właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Contact Center One Best. Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki w Częstochowie. Biznesu nauczył jej tata, pierwsze kroki stawiała w korporacjach, by poznać inne biznesy od środka. W jednej z nich zbudowała najsilniejszy zespół sprzedaży telefonicznej. Pierwszą firmę założyła mając 22 lata.
Jej call center znane jest na rynku z najwyższej jakości usług, a wymagający i bezkompromisowy charakter zodiakalnego skorpiona sprawił, że jej firmy z sukcesem realizują kampanie telesprzedaży dla największych brandów w tym kraju. Założycielka marki Mimay, która zajmuje się produkcją bielizny menstruacyjnej, a jej życiową misja jest inspirować kobiety do zmian, budować w nich poczucie wartości i wzmacniać niezależność i dążenie do swoich marzeń.
- Tworzy powtarzalne i duplikowalne schematy biznesowe, które pozwoliły jej w szybkim tempie zwiększać skalę biznesu.
- Specjalizuje się w tworzeniu strategii sprzedażowych, wspomaga właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i liderów w budowaniu sprawnie funkcjonujących zespołów i organizacji.
Zobacz jak wyglądała nasza droga biznesowa
Poznaj zespół Froń Energy
Zarząd
Dyrektorzy
Pozostały zespół
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski
Jan Kowalski