Udostępnij

Już podczas dni teoretycznych Konsultanci podpisali 63 kontrakty, podczas gdy w poprzednim całym miesiącu podpisali zaledwie 3 sztuki

Niniejszym, potwierdzam iż w dniach 17-19.03.2021 r. Pan Karol Froń przeprowadził dla części zatrudnionych przeze mnie Konsultantów ds. Obsługi Klienta, szkolenie z zakresu technik sprzedaży telefonicznej.

Szkolenie obejmowało jeden dzień teoretyczny oraz dwa dni czystej praktyki, podczas których Konsultanci wykonywali połączenia korzystając z dostępnej bazy klientów.

Rezultaty szkolenia przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Już podczas dni teoretycznych Konsultanci (4 osoby) podpisali 63 kontrakty, podczas gdy w poprzednim całym miesiącu podpisali zaledwie 3 sztuki.

Obecnie kontynuują sprzedaż telefoniczną z bardzo dobrymi wynikami, których nawet nie można porównywać z wynikami osób, które nie wzięły udziału w szkoleniu, dlatego też dla pozostałych Konsultantów zarezerwowane mamy kolejne dwa terminy na przeprowadzenie szkolenia przez Pana Karola Fronia.

Zobacz rekomendacje w pdf