Na współpracę z Karolem zdecydowałam się po rekomendacji znajomego, który również zajmuje się prowadzeniem placówek franczyzowych.
Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów. Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży.
Szkolenie zostało poprowadzone bardzo profesjonalnie. Zanim uczestnicy otrzymali skrypt rozmowy, Karol pracował z nimi nad samymi przekonaniami i nastawieniem, co w drugim dniu szkolenia już w dużym stopniu wpłynęło na zaangażowanie w wykonywaniu telemarketingu, bowiem szkolenie miało również praktyczny charakter, a to uważam za duży atut.
Pracownicy z nową energią po szkoleniu wdrożyli zdobyte podczas szkolenia umiejętności i narzędzia, co zaowocowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonanych połączeń.
Polecam Karola Fronia jako profesjonalnego szkoleniowca, który na podstawie swojego doświadczenia w ciekawy sposób potrafi zachęcić uczestników szkolenia do zmian w myśleniu, a przy tym ma realny wpływ na zwiększenie wyników.