Udostępnij

Karol sprawia, że ludzie przekonują się, że poprzez umiejętne prowadzenie rozmowy telefonicznej zwiększają efektywność w umawianiu spotkań o kilkaset procent

Kilka tygodni temu zdecydowałem się skorzystać ze szkolenia oferowanego przez Karola. Na początku byłem sceptycznie nastawiony, ponieważ wcześniej o nim nie słyszałem. Podjąłem decyzję o skorzystaniu z usługi, ponieważ mój znajomy zdecydował się wcześniej i mi polecił.

Na dzień dzisiejszy jest to wystarczający okres czasu, aby zrobić analizę i odpowiedzieć na pytanie, czy warto.
Moja odpowiedź brzmi WARTO!!!

Pracownicy, którzy mieli doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, nauczyli się całkowicie innego sposobu prowadzenia rozmowy od tego, jaki był im wpajany przez lata. Z kolei pracownicy, którzy do tej pory pracowali tylko z klientem indywidualnym lub są całkowicie nowi w branży, podczas drugiego dnia szkolenia, którego celem była nauka telefonowania z zimnych leadów w praktyce, przełamali swoje słabości i przekonali się, że klient firmowy nie musi być klientem trudnym w rozmowie, o ile wiemy, jak i o czym z nim rozmawiać.

Co najważniejsze, sposób rozmowy prezentowany przez Karola jest naprawdę skuteczny. Klienci, którzy do tej pory rzucali słuchawką lub przerywali rozmowy po minucie, otrzymując kolejny telefon od osoby będącej już po szkoleniu, chętniej decydują się na dialog. Rozmowy trwają nawet po kilkanaście minut, a znaczna część godzi się na spotkanie. Doszło już do kilku finalizacji, więc szkolenie zwróciło się jeszcze tego samego miesiąca.

W mojej opinii celem szkolenia Karola jest wzmocnienie wiary w siebie oraz odnalezienie wewnętrznej motywacji. Karol sprawia, że ludzie przekonują się, że poprzez umiejętne prowadzenie rozmowy telefonicznej zwiększają efektywność w umawianiu spotkań o kilkaset procent. Wszystkie te cele w przypadku mojego zespołu zostały osiągnięte.

Poza tym, że Karol to wysokiej klasy fachowiec w swojej dziedzinie, jest bardzo sympatycznym i fajnym gościem. Zdecydowanie go polecam.