Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży. Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad zwiększeniem poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej. Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywne, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży. Dzięki nowemu sposobowi sprzedaży osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków.
W zespole znacząco polepszyła się atmosfera, bo poszczególni członkowie zaczęli się wspierać i dzielić się know-how, dzięki czemu nastąpił transfer wiedzy i zwiększenie poziomu obsługi.
Comiesięczne spotkania, na których praktykowaliśmy rozmowy handlowe, okazały się doskonałym sposobem na wyróżnienie się naszych doradców na tle konkurencji na rynku i skutecznie pozwoliły nam ją wyprzedzić.
Zamierzamy nadal kontynuować współpracę z p. Karolem i rekomendujemy go jako praktyka sprzedaży.