Karol Froń prowadził w naszej Klinice 2-dniowe szkolenie ze sprzedaży. Szkolenie było odpowiedzią na nasz problem, jakim jest posiadanie znakomitej oferty dla klientów w zakresie usług medycznych i okulistycznych, ale jednocześnie brak sprzedaży aktywnej tych usług. Większość naszej sprzedaży była efektem tego, że klienci sami pytali o ww. usługi lub wyszukiwali nas i nasze usługi w internecie.
Szkolenie miało pomóc naszym pracownikom nauczyć się, w jaki sposób powinniśmy oferować nasze usługi klientom, by były przez nich chętnie kupowane. A także jak rozmawiać z klientem, jak odpowiadać na jego obiekcje i wreszcie, jak sprzedać dobry produkt, tak aby nasz klient był zadowolony.
Pierwszego dnia uczestniczyliśmy w szkoleniu merytorycznym z technik sprzedaży i sposobu prowadzenia rozmowy z klientem. Zadbał również o motywację do wykonywania telefonów do potencjalnych klientów oraz stworzyliśmy schemat rozmowy, który następnego dnia testowaliśmy w praktyce. Drugiego dnia szkolenie odbyła się praktyka telefoniczna i 3 pracowników zaczęło dzwonić do klientów z konkretną ofertą usług. W ciągu 4 godzin umówiliśmy ponad 30 wizyt z klientami, co wcześniej nie zdarzyło nam się nigdy. Wszyscy pracownicy byli zaskoczeni efektami i tym, jak niewiele trzeba, aby przeprowadzić skuteczną rozmowę.
To niewiele, a jednocześnie bardzo dużo – wiedza i ćwiczenia, za które warto zapłacić. Szkolenie już nam się zwróciło, a teraz sami widzimy korzyści w drugim dniu.
Polecam, byłam na początku sceptycznie nastawiona, ale efekty w postaci umówionych wizyt oraz zadowolenie pracowników z tego, że mogą dysponować przydatnym narzędziem, przerosło moje oczekiwania.